Natalia Partyka pozostaje z Eneą jako ambasadorka marki 1

Natalia Partyka pozostaje z Eneą jako ambasadorka marki

Enea przedłuża współpracę z Natalią Partyką, dziesięciokrotną medalistką igrzysk paralimpijskich i reprezentantką kadry narodowej. Utytułowana zawodniczka przez kolejny rok będzie ambasadorką marki Enea. To kontynuacja wyjątkowej współpracy mającej na celu, m.in. promocję tenisa stołowego, aktywności fizycznej i zasad fair play w sporcie.

Natalia Partyka ambasadorką marki Enea jest już od ponad trzech lat. Umowa z wybitną tenisistką stołową zostaje przedłużona o kolejny rok. Działania Natalii Partyki, jednej z najważniejszych osobowości w historii ruchu paralimpijskiego, nie będą ograniczały się tylko do sportowych aktywności, ale będą także dotyczyć  wielu działań prospołecznych.

Natalia Partyka to świetna tenisistka, która dzięki swojemu zaangażowaniu, ciężkiej pracy i niesamowitej konsekwencji jest członkiem kadry narodowej i wielokrotnie odnosiła sukcesy w międzynarodowych zawodach rangi mistrzowskiej. Enea, jako firma odpowiedzialna społecznie, chce dalej, wraz z ambasadorką marki, promować sport oraz zdrowy i aktywny tryb życia, jednocześnie integrując społeczności lokalne powiedział Grzegorz Kinelski, prezes Enei.

Obecnie Natalia przygotowuje się do swojego kolejnego, już siódmego, występu na Igrzyskach Paralimpijskich Paryż 2024. Do tej pory na igrzyskach paralimpijskich zdobyła aż sześć złotych medali. Jej debiut miał miejsce w roku 2000 w Sydney, kiedy Natalia miała tylko 11 lat. Ponadto, Natalia Partyka jako jedyna osoba w historii sportu olimpijskiego i paralimpijskiego wystąpiła aż czterokrotnie na obu wydarzeniach jednocześnie (w Atenach, Londynie, Rio de Janeiro i Tokio).

Bardzo się cieszę, że będę kontynuować moją współpracę z Eneą, jest to dla mnie nie tylko ogromne wyróżnienie, ale także duże wsparcie w realizowaniu moich sportowych celów. Szczególnie ważne jest też dla mnie, że nasza współpraca wejdzie w nowe przestrzenie i będę mogła wykorzystywać moje doświadczenia sportowe i pozasportowe w pracy z klientami i pracownikami całej Grupy Enea powiedziała Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i ambasadorka marki Enea.

Natalia Partyka, jako ambasadorka marki Enea, promowała kampanię społeczną „Razem ruszamy do stołu”. W ramach tej akcji Enea zachęcała do aktywnego spędzania wolnego czasu, regularnego dbania o kondycję fizyczną i zmieniania na lepsze swojego najbliższego otoczenia. W wyzwaniu wzięło udział 1 619 osób, które łącznie wykonały 36 991 aktywności (m.in. bieganie, jazda na rowerze). W trakcie całego przedsięwzięcia uczestnicy pokonali 429 173 km na rzecz 245 gmin. Nagrodzono pięć najaktywniejszych: Oleśnica (woj. świętokrzyskie), Jastrowie (woj. wielkopolskie), Karsin (woj. pomorskie), Borne Sulinowo  (woj. zachodniopomorskie) i Kaczory (woj. wielkopolskie). Tenisistka była także twarzą kampanii wizerunkowej Enei pod hasłem #RazemPoEmocje, która koncentrowała się na dopingowaniu polskich sportowców podczas Igrzysk Olimpijskich Tokio 2021.  Dwa lata temu Fundacja Enea wylicytowała złoty medal z igrzysk paralimpijskich w Tokio, zdobyty przez Natalię Partykę i przekazany Fundacji. 100 tys. zł przekazano na Fundusz Stypendialny zawodniczki, który wspiera zdolnych sportowców ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym, z utrudnionym startem w karierze sportowej.

Enea planuje już wiele nowych, interesujących projektów realizowanych wspólnie z ambasadorką marki. Natalia Partyka, oprócz promocji aktywności fizycznej i zasad fair play w sporcie, będzie także wspierać Eneę w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Zostanie jurorką w konkursie stypendialnym dla dzieci i młodzieży Enea Akademia Talentów. Będzie także działać wspólnie z pracownikami Enei w akcjach wolontariackich.