Enea będzie wspierać piłkarki ręczne z Gniezna
Drużyna MKS URBIS Gniezno, coraz śmielej radząca sobie w krajowej elicie piłki ręcznej kobiet, zyskała nowego sponsora. W sezonie 2023/2024 zawodniczki będzie wspierał poznański koncern energetyczny Enea.
MKS PR Gniezno to drużyna z ponad pięćdziesięcioletnią historią. Od początku swojego istnienia klub skupiał się na tworzeniu silnej i zjednoczonej społeczności, stawiając na systematyczne szkolenie młodych talentów. Przez lata działalności wypracowano szeroką i dobrze działającą strukturę szkoleniową dzieci i młodzieży. W klubie trenuje obecnie blisko 250 zawodniczek w różnym wieku. Efektem wielu lat pracy szkoleniowej był awans do elity, wywalczony w sezonie 2021/2022. Dziś drużyna MKS URBIS Gniezno z powodzeniem występuje w ORLEN Superlidze Kobiet, zajmując po pierwszych czterech kolejkach wysokie, 4. miejsce w tabeli.
Enea, jako sponsor strategiczny, będzie wspierać zawodniczki w sezonie 2023/2024. Logo firmy pojawi się na strojach drużyny i sztabu trenerskiego, marka będzie obecna m.in. na boisku (w hali im. Mieczysława Łopatki) i poza nim.
– Dołączamy do grona społeczności MKS URBIS Gniezno, by razem promować i popularyzować piłkę ręczną. Doceniamy wysiłek sportowy, który przekłada się na ostatnie sukcesy i obserwowany od kilku sezonów rozwój gnieźnieńskiego klubu. Chcemy wspierać „Pszczoły” w drodze po najwyższe laury. Już teraz życzymy zawodniczkom najlepszych wyników, a kibicom wyjątkowej zabawy i energii do dopingowania – powiedział Artur Murawski, Dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.
– Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z tak renomowaną firmą jak Enea. Ta synergia pomiędzy sportem a sektorem energetycznym ma potencjał do przyniesienia korzyści zarówno naszej drużynie, jak i lokalnej społeczności, a logotyp Enei będzie utożsamiany przez nasze stale powiększające się grono kibiców ze wsparciem sportu kobiet – podkreślił Arkadiusz Koronka, prezes MKS URBIS Gniezno.
Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Za pośrednictwem PKOI spółka wspiera pięć Polskich Związków Sportowych: triathlonu, wioślarstwa, tenisa stołowego, rugby oraz cheerleadingu. Ambasadorką marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
Podziel się na: