100 dni z Eneą do Igrzysk Olimpijskich
Dokładnie 100 dni pozostało do startu XXXII Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Enea, sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego, wspiera zawodników Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w przygotowaniach do zawodów i zachęca swoich klientów do kibicowania pod hasłem #RazemPoEmocje.
Enea została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej, co ogłosiła oficjalnie w lutym tego roku. Wspiera tym samym wszystkich polskich sportowców, którzy już za 100 dni będą uczestniczyć w najważniejszej imprezie sportowej tego roku – Igrzyskach Olimpijskich w Tokio.
− Ogromnie cieszymy się, że możemy dzielić się dobrą energią z polską reprezentacją i towarzyszyć jej podczas Igrzysk. Wsparcie zdolnych sportowców jest istotnym elementem zaangażowania społecznego Enei. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim zawodnicy nie tylko zdobędą sportowe trofea, ale również dostarczą kibicom wspaniałych sportowych emocji i powodów do dumy – powiedział Paweł Szczeszek, prezes Enei.
Enea na czas przedolimpijski przygotowała dla najbardziej aktywnych kibiców konkursy i quizy w mediach społecznościowych. Kibice będą mogli przeczytać ekskluzywne wywiady z olimpijczykami, ale też poznać kulisy przygotowań do Igrzysk w materiałach wideo. Enea przedstawiać będzie zapowiedzi wydarzeń sportowych, prezentować sylwetki wybranych sportowców oraz – już w trakcie zawodów – wyniki naszych reprezentantów.
W mediach społecznościowych Enei znajdziemy także ebook z ciekawostkami dotyczącymi Igrzysk Olimpijskich oraz wioślarstwa i tenisa stołowego – dyscyplin, których głównym sponsorem jest Enea. Stworzona zostanie także specjalna nakładka na zdjęcie profilowe dla osób, które chcą wyrazić swoje zaangażowanie w dopingowaniu polskich olimpijczyków podczas tegorocznych IO w Tokio. Pod hasłem #RazemPoEmocje, Enea będzie zasilać dobrą energią zawodników i zachęcać Polaków do wspólnego kibicowania.
W projekcie #RazemPoEmocje uczestniczyć będzie również Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego, trzykrotna uczestniczka Igrzysk Olimpijskich, pięciokrotna Mistrzyni Paraolimpijska i ambasadorka marki Enea, która także przygotowuje się do wyjazdu do Tokio i liczy na doping kibiców.
− Igrzyska w Tokio to spełnienie marzeń. Co prawda tegoroczne będą̨ wyglądały zupełnie inaczej od wszystkich poprzednich, ale mam nadzieję, że pomimo wielu ograniczeń, będzie można poczuć́ magiczną atmosferę, która zawsze Igrzyskom towarzyszy – powiedziała Natalia Partyka.
Polscy sportowcy zdobyli już blisko 100 kwalifikacji w 17 dyscyplinach sportowych: gimnastyka sportowa, jeździectwo, kajakarstwo (slalom i sprint kajakowy), kolarstwo szosowe i torowe, lekkoatletyka, pięciobój nowoczesny, piłka siatkowa, pływanie, strzelectwo, taekwondo, tenis stołowy, wioślarstwo, wspinaczka sportowa, zapasy, żeglarstwo. Do tej pory do Igrzysk zakwalifikowało się około 150 zawodników z Polski. Zamknięcie systemu zgłoszeń sportowych odbędzie się 5 lipca 2021 roku.
Dotąd na igrzyskach olimpijskich reprezentanci Polski zdobyli w sumie 305 medali, w letniej edycji 283, w zimowej 22. W trakcie ostatnich Igrzysk Olimpijskich, które odbyły się w Rio de Janeiro, Polacy zdobyli 11 medali.
Enea wspiera zarówno sport zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych - Enea Bydgoszcz Triathlon, Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też od czterech lat sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich. W lutym tego roku, w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Enea ogłosiła współpracę z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego, zaś Natalię Partykę − ambasadorską marki.
Podziel się na: