Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności.

Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne

Poznańskie Biuro Obsługi Klienta na ulicy Polnej ponownie otwarte

Dziś, punktualnie o godzinie 8:00, po kilkutygodniowej przerwie związanej z remontem ponownie otwarte zostało Biuro Obsługi Klienta przy ul. Polnej w Poznaniu. Do nowego wnętrza zaprosiliśmy dziś również mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego. Pierwszych Klientów witały hostessy, okolicznościowe dekoracje, zupełnie nowe wnętrze oraz drobny poczęstunek.

Enea zmienia się dla Klientów, poprawia jakość obsługi, a zmiany te to również nowe, całkowicie odmienione oblicze biur obsługi w wybranych miastach. Od dziś dla Klientów dostępne jest nowoczesne, funkcjonalne i wygodne biuro w Poznaniu przy ulicy Polnej 60 i w Gorzowie Wielkopolskim przy ulicy Walczaka 31. Duża, otwarta przestrzeń, kącik dla dzieci oraz miejsca obsługi dające komfort indywidualnej rozmowy Klienta z doradcą to tylko niektóre z udogodnień. Powiększona została również liczba stanowisk i wprowadzony system kolejkowy, który usprawnia obsługę Klientów.

Przypominamy, że w poniedziałki i w czwartki biura otwarte są od 8:00 do 17:00, natomiast w pozostałe dni od 8:00 do 16:00. W poznańskim biurze przy ul. Polnej nie można opłacać rachunków za energię elektryczną. Kasa została przeniesiona do biura przy ul. Panny Marii 2 (obok Katedry). Rachunki można opłacać również w punktach sieci Via Moje Rachunki, zlokalizowanych na terenie całego Poznania. 

Enea zmienia się dla Klienta. Zobacz, jaką metamorfozę przeszło nasze poznańskie Biuro Obsługi Klienta przy ul. Polnej.

Powiązane informacje