Enea z sukcesem zakończyła akcję zbierania informacji, zapewniających utrzymanie korzystnej ceny energii dla firm
Szeroka akcja informacyjna oraz bezpośredni kontakt z tysiącami przedsiębiorców przyniosły świetne efekty. 95% uprawnionych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) przekazało Enei informacje o pomocy publicznej lub de minimis. Dzięki temu niemal wszystkie uprawnione firmy będące klientami Enei zachowają uprawnienia do korzystnej ceny maksymalnej w II półroczu 2024 r.
Enea zakończyła proces zbierania od klientów z sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) wymaganych ustawowo informacji o pomocy publicznej i pomocy de minimis. Do końca czerwca br. takie dokumenty złożyło 95% uprawnionych, a wskaźnik ten może jeszcze wzrosnąć – obecnie trwa bowiem weryfikacja i uzupełnianie wcześniej złożonych, niekompletnych formularzy.
To efekt intensywnych i skutecznych działań informacyjno-edukacyjnych prowadzonych przez Eneę. Spółka wykorzystując dostępne kanały komunikacji oraz media lokalne i ogólnopolskie, a także media społecznościowe, postawiła sobie za cel dotarcie do jak najszerszego grona przedsiębiorców. Działania informacyjne zostały dodatkowo wzmocnione dzięki współpracy z pełnomocnikiem terenowego Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Poznaniu.
– Niemal wszyscy nasi klienci zachowają uprawnienia do korzystnej ceny energii. To rezultat dobrze skoordynowanych działań informacyjnych i organizacyjnych, które umożliwiły skuteczne dotarcie do klientów z sektora MŚP. Dziękujemy wszystkim przedsiębiorcom, którzy przekazali wymagane dokumenty w terminie – powiedziała Magdalena Majchrzycka, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
Enea prowadziła kampanię informacyjną w maju i czerwcu, obejmującą bezpośrednie wizyty u klientów, kontakt telefoniczny, listowny, mailingowy oraz SMS-owy. Komunikaty informacyjne pojawiły się także w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK), elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) oraz na stronie internetowej. W ostatnich dniach czerwca wydłużono godziny pracy Biur Obsługi Klienta.
Enea przygotowała również webinarium edukacyjne, w którym wyjaśniano cel i korzyści płynące ze złożenia informację o pomocy publicznej lub de minimis oraz krok po kroku pokazano jak to zrobić. Webinarium obejrzało ponad 7 tysięcy przedsiębiorców.
Podziel się na: