Nowe Biuro Obsługi Klienta Enei w budynku Malta House w Poznaniu (2)

Enea otwiera nowe Biuro Obsługi Klienta w budynku Malta House w Poznaniu

Od 10 kwietnia Enea zaprasza swoich klientów do nowego Biura Obsługi Klienta (BOK) w budynku Malta House przy ul. Baraniaka 6 w Poznaniu. Nowa sala obsługowa z dziesięcioma stanowiskami oferuje klientom komfortowe warunki i sprawną obsługę. Nowoczesny BOK zastąpił tymczasowe Biuro Obsługi Klienta w Kupcu Poznańskim.

Nowy salon sprzedaży w budynku Malta House znajduje się tuż przy jeziorze Malta, wśród terenów rekreacyjnych. Jest to powrót Enei do wschodniej części Poznania, gdzie wcześniej placówka działała w Galerii Malta. Na czas przenosin, do 27 marca Biuro Obsługi Klienta Enei mieściło się w Kupcu Poznańskim przy pl. Wiosny Ludów 2 w Poznaniu, natomiast nowoczesny BOK w Malta House działać będzie od 10 kwietnia.

Nowy BOK w Malta House to nie tylko nowocześnie wyposażony salon sprzedaży, w którego ofercie znajdą się produkty i rozwiązania Enei, ale przede wszystkim miejsce, w którym nasi klienci znajdą wsparcie merytoryczne i narzędzia niezbędne do podjęcia decyzji i spełnienia ich oczekiwań – powiedział Bartosz Krysta, wiceprezes Enei ds. handlowych. – Zależy nam, by być blisko naszych klientów, dlatego nasze placówki w Poznaniu zlokalizowane są w różnych częściach miasta, umożliwiając wszystkim klientom wygodny kontakt z Eneą w sprawach związanych z energią elektryczną oraz innymi oferowanymi produktami – dodał Bartosz Krysta.

Do dyspozycji klientów, Enea przygotowała salę główną z dziesięcioma stanowiskami obsługowymi, w tym jednym obsługującym sprawy dystrybucyjne. Istnieje również możliwość powiększenia liczby stanowisk do dwunastu, w drugiej części salonu. Każde stanowisko obsługi jest specjalnie wydzielone dźwiękoszczelnymi ściankami zapewniającymi komfort rozmowy klienta z konsultantem. Obsługę klientów wspiera system kolejkowy dostępny na stronie enea.pl, w którym klienci mogą wybrać nową lokalizację. W celu usprawnienia rejestracji klientów w placówce, do ich dyspozycji są dwa biletomaty oraz stanowisko informacyjne. W BOK-u Malta House znajduje się strefa, w której zaprezentowane są produkty Enei pomagające optymalizować i zarządzać zużyciem energii, w szczególności urządzenia Enea Smart i rozwiązania fotowoltaiczne.

Biuro czynne jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 16.00.

Klienci w strefie oczekiwania na obsługę od 10 kwietnia mogą korzystać z wygodnych i nowoczesnych sof z możliwością podłączenia swoich urządzeń mobilnych do ładowania. W salonie sprzedaży w Malta House znajdziemy również strefę dla najmłodszych. BOK Malta House przystosowany jest do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Klienci mogą wejść do biura jednym z czterech wejść:  od parkingu podziemnego, od strony patio budynku oraz jednym z dwóch wejść od strony ul. Maltańskiej, w tym dostosowanym dla osób z niepełnosprawnościami. Lokalizacja zapewnia znakomity dostęp do komunikacji miejskiej, w pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy i autobusowy. Dla zmotoryzowanych klientów dostępny jest parking podziemny.

Enea na terenie swojej działalności dystrybucyjnej posiada 32 stacjonarne Biura Obsługi Klienta, w samym Poznaniu znajdują się jeszcze, oprócz BOK Malta House, biuro w galerii handlowej Pestka oraz przy ul. Polnej 60. Enea dysponuje także mobilnym Biurem Obsługi Klienta – to specjalny samochód wyposażony w dwa stanowiska obsługi, który systematycznie odwiedza miejscowości, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi klienta Enei.

Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ebok.enea.pl. Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną. Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także te dotyczące faktur, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane, zgłosić sprawy czy przesłać obraz podpisanej umowy lub umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną. W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Większość spraw związanych z energią elektryczną można także załatwić poprzez formularz lub czat, dostępne na stronie www.enea.pl oraz za pośrednictwem infolinii 611 111 111.