Enea przenosi w nowe miejsce jedno z poznańskich Biur Obsługi Klienta
Enea, na przełomie czerwca i lipca, przenosi tymczasowo swoje poznańskie Biuro Obsługi Klienta z Galerii Malta do Kupca Poznańskiego. Nowa sala obsługowa z ośmioma stanowiskami będzie oferować klientom komfortowe warunki i sprawną obsługę. Pozostałe BOK-i w Poznaniu (Pestka i Polna) działają bez zmian.
Enea zamyka swój BOK w Galerii Malta 30 czerwca (piątek). Jednak już od poniedziałku (3 lipca) klienci Enei będą już mogli udać się nowego Biura Obsługi Klienta, w samym centrum stolicy Wielkopolski, w Kupcu Poznańskim na Placu Wiosny Ludów 2. Miejsce to jest bardzo dobrze skomunikowane, w pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy.
– BOK w Kupcu Poznańskim znajduje się w samym centrum miasta, dlatego naszym klientom z różnych części Poznania wygodnie będzie dojechać do nas komunikacją miejską. Jednocześnie chcemy, z myślą o naszych klientach mieszkających w południowo-wschodniej części miasta, aby docelowo BOK wrócił w okolice poznańskiej Malty. Naszym celem jest być blisko naszych klientów z Poznania i okolicznych miejscowości, dlatego nasze poznańskie placówki, tak jak do tej pory, będą ulokowane w różnych częściach miasta umożliwiając wszystkim klientom wygodny kontakt z Eneą w sprawach związanych z energią elektryczną – powiedział Sebastian Antczak, wiceprezes Enei Centrum ds. Operacyjnych.
Do dyspozycji klientów BOK Kupiec Poznański, Enea przygotowała osiem stanowisk obsługi klienta, w tym jedno dla spraw związanych z dystrybucją, np. przyłączeniami. Obsługę klientów usprawnia system kolejkowy – już od 26 czerwca w systemie kolejkowym na stronie www.enea.pl klienci zobaczą nowa lokalizację BOK Kupiec Poznański jako możliwość umówienia wizyty. Oczywiście obsługiwani będą także klienci, którzy nie umówią się na wizytę wcześniej.
BOK w Kupcu Poznańskim będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od godz. 8 do godz. 16. Poza biurem w Kupcu Poznańskim, Enea w Poznaniu posiada jeszcze Biura Obsługi Klienta w Galerii Pestka przy Alejach Solidarności 47 oraz przy ul. Polnej 60. Placówki są podobnie urządzone i zapewniają ten sam, wysoki standard i komfort obsługi.
Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta www.eBOK.enea.pl. Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną. Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także faktury, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane, zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować czy przesłać obraz podpisanej umowy lub umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną. W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Większość spraw związanych z energią elektryczną można także załatwić poprzez formularz lub czat dostępne na stronie www.enea.pl oraz za pośrednictwem infolinii 611 111 111.
Podziel się na: