Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności.

Źródło ikon: flaticon.com

Komfortowa i bezpieczna zmiana sprzedawcy paliwa gazowego dla dotychczasowych klientów Enei

Od 1 stycznia 2023 roku Enea nie będzie świadczyć usługi kompleksowej sprzedaży paliwa gazowego klientom indywidualnym oraz małego biznesu. W związku z tym Spółka zapewni swoim dotychczasowym klientom bezpieczne i komfortowe warunki, dzięki współpracy z doświadczonymi sprzedawcami gazu. Dla klientów nic się nie zmienia. Sytuacja bowiem nie wpływa na bezpieczeństwo dostaw gazu, a sam proces jest łatwy i nie wymaga od nich żadnych działań. Cały czas sprzedaż i dostawa gazu będzie realizowana w sposób automatyczny. To również gwarancja tego, że gospodarstwa domowe oraz odbiorcy wrażliwi skorzystają z ustawowej ochrony taryfowej po 1 stycznia 2023 roku.  

Sytuacja ta dotyczy niewielkiej liczby, około tysiąca stu klientów Spółki. Będą oni mieli możliwości –  zawrzeć umowę z wybranym sprzedawcą gazu ziemnego lub bez podejmowania żadnych działań skorzystać ze sprzedawcy rezerwowego lub sprzedawcy z urzędu. Zmiana jest bezpłatna – klienci nie zostaną obciążeni dodatkowymi kosztami. We wszystkich przypadkach, zapewniona zostanie ciągłość dostaw gazu, a klienci będą mieli zagwarantowane pełne bezpieczeństwo i komfort.

- Decyzja o ograniczeniu sprzedaży paliwa gazowego podjęta została z powodu niestabilnej sytuacji na rynku paliwowym. Enea specjalizuje się w sprzedaży i dostawie energii elektrycznej. Dlatego w tej sytuacji jako odpowiedzialna firma informujemy naszych klientów o korzystniejszych dla nich rozwiązaniach. Przede wszystkim zagwarantuje im to ceny gazu niższe niż te, które moglibyśmy zaproponować w obecnych warunkach. Z naszej strony dopełnimy wszelkich starań, żeby przeprowadzić naszych dotychczasowych klientów przez tę zmianę komfortowo i bez utrudnień - powiedział Paweł Majewski, prezes Enei.

Klienci Enei mogą kontaktować się przez infolinię 611 111 111 lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.enea.pl/formularz-dla-domu. Konsultanci udzielą wszelkich informacji. Klienci mogą skontaktować się również ze sprzedawcą rezerwowym, którego mają wskazanego w swoich umowach. W przypadku braku wskazanego sprzedawcy rezerwowego informacji udzieli PGNiG Obrót Detaliczny - sprzedawca z urzędu. Szczegóły są dostępne pod adresem  www.ebok.pgnig.pl. Można też skontaktować się za pomocą e-maila lub zadzwonić na infolinię gazowej spółki pod numer 22 515 15 15.