Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności.

Enea wspiera kampanię informacyjną Towarzystwa Obrotu Energią

To już ósma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. „Sprawdź kto”. Jej celem jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne, wśród nich również Grupa Enea.

- Hasło przewodnie kampanii to „Dbaj o dobrą energię. Najlepiej w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE.  – Bardzo ważna jest dla nas wartość międzypokoleniowej wymiany opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Kwestie związane z bezpieczeństwem w sieci, a także ekologią są jednymi z nich – podkreśla Marek Kulesa.

- Chcemy przekonywać klientów do Enei nie tylko dobrą ceną, ale i jakością świadczonych usług. Nasi konsultanci, przedstawiając ofertę, standardowo informują o wszystkich jej elementach, mających wpływ na rozliczenie: cenach, opłatach dystrybucyjnych, dodatkowych opłatach czy możliwościach uzyskania rabatów. Zależy nam na tym, by klienci świadomie podejmowali swoje decyzje konsumenckie – mówi Tomasz Siwak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

Kampania „Sprawdź kto” przypomina o siedmiu zasadach, przydatnych w codziennym życiu:

  • Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  • Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  • Zachowaj egzemplarz umowy, masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
  • Uważaj na fałszywe SMSy i wiadomości e-mail.
  • Klikaj tylko w sprawdzone linki.
  • Używaj tylko bezpiecznych haseł i loginów.
  • Bądź eko – dbaj o środowisko i zamów e-fakturę.

Spoty radiowe kampanii można usłyszeć na antenie wybranych stacji w całej Polsce, materiały wideo i bannery są szeroko promowane w internecie. Głównym medium kampanii jest strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy www.facebook.com/sprawdzktopl/.

Patronat nad kampanią objął Urząd Regulacji Energetyki oraz Federacja Konsumentów.