IMG 3335
Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne

Enea bliżej mieszkańców Obornik

Co poniedziałek, począwszy od 7 marca, w Obornikach na Targowisku Miejskim przy ulicy Chłopskiej będzie można osobiście załatwić sprawy związane z energią elektryczną. W centrum miasta stanie mobilne Biuro Obsługi Klienta Enei. W jego wnętrzu konsultanci będą obsługiwać mieszkańców Obornik i okolic, pomagając w kwestiach związanych z energią elektryczną. Mobilne biuro będzie czynne w godz. 9:30 – 14:30. 

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd z dwoma stanowiskami obsługowymi, przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Od października ubiegłego roku samochód regularnie pojawia się w kilku miejscowościach Wielkopolski, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi Enei. Enea rotacyjnie, raz w tygodniu, odwiedza: Śrem, Środę Wielkopolską, Wągrowiec i  Rawicz. Od marca mieszkańcy Obornik, co poniedziałek, będę mogli załatwiać sprawy związane z energią elektryczną na miejscu w swoim mieście.  

Od kilku miesięcy nasze mobilne Biuro Obsługi Klienta regularnie gości w kilku wielkopolskich miejscowościach. Jesteśmy bliżej naszych klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę i dostęp do szerokiej gamy naszych produktów. Od dziś również mieszkańcy Obornik będą mogli korzystać z takiej możliwości. Enea dostosowuje się do potrzeb swoich klientów, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom w zakresie zwiększonej dostępności obsługi – podkreśla Marcin Pawlicki, wiceprezes ds. operacyjnych Enei.   

 Dzięki innowacyjnemu samochodowi to my przyjeżdżamy do klientów, aby ułatwić im zrealizowanie spraw związanych z energią elektryczną. Pierwsze miesiące działania mobilnego biura w Wielkopolsce pokazują, że jest to trafna inicjatywa, która realnie odpowiada potrzebom naszych klientów. Mam nadzieję, że mobilny punkt Enei na stałe wpisze się również w życie mieszkańców Obornik  – powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum, spółki odpowiedzialnej w Grupie Enea za obsługę klientów.

Wykwalifikowani doradcy w mobilnym biurze pomogą klientom zrealizować wszelkie kwestie związane z energią elektryczną, tak samo jak w stacjonarnych biurach obsługi. Dla mieszkańców Obornik i okolic będzie to najwygodniejszy sposób na załatwianie swoich bieżących spraw, bez konieczności dojazdu do oddalonych z ich perspektywy biur obsługi.

–  Mobilne biuro ułatwi załatwienie spraw związanych z przepisywaniem umów na energię elektryczną mieszkańcom Gminy Oborniki, którzy formalności musieli dotychczas załatwiać w Szamotułach lub w Poznaniu – mówi Tomasz Szrama, burmistrz Obornik

Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, mobilne biuro działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa. Wewnątrz może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. Obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska, a klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość od pozostałych osób.

Na wizytę w mobilnym Biurze Obsługi Klienta warto umówić się wcześniej. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.enea.pl lub poprzez infolinię 61 111 11 11. Klienci, którzy odwiedzą biuro bez wcześniejszego umówienia się będą obsługiwani w miarę dostępności stanowisk obsługowych i konsultantów.