Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta Enei rusza w trasę

Od 5 października mieszkańcy pięciu wybranych miast Wielkopolski będą mogli załatwić swoje sprawy związane z energią elektryczną bezpośrednio w mobilnym Biurze Obsługi Klienta. Samochód będzie odwiedzał Gostyń, Śrem, Środę Wielkopolską, Wągrowiec i Rawicz regularnie, raz w tygodniu. Mobilne biuro będzie czynne w godz. 9:30 – 14:30. 

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd z dwoma stanowiskami obsługowymi, przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Do końca roku będzie on regularnie odwiedzał klientów w pięciu miejscowościach Wielkopolski, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi Enei. W ramach pilotażu, Enea będzie rotacyjnie odwiedzała wybrane lokalizacje: w poniedziałki Gostyń, we wtorki Śrem, w środy Środę Wielkopolską, w czwartki Wągrowiec, a w piątki Rawicz. 

- Mobilne Biuro Obsługi Klientów to nasza odpowiedź na oczekiwania kierowane często do Enei przez władze samorządowe, aby w miastach, w których nie mamy stacjonarnych biur obsługi, świadczyć usługi dla naszych klientów z tych powiatów. Wiemy, że dojazd do innej miejscowości, by załatwić swoje sprawy, wymaga większego planowania i zaangażowania. Dlatego chcemy klientom ułatwić kontakt z Eneą. Mam nadzieję, że klienci przyzwyczają się do tego, że jesteśmy raz w tygodniu w ich miejscowości, a mobilny BOK na stałe wpisze się w krajobraz miasta i funkcjonowanie jego mieszkańców – powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum, spółki odpowiedzialnej w Grupie Enea za obsługę klienta.

Dzięki wykwalifikowanym doradcom, w mobilnym biurze klienci zrealizują wszelkie kwestie związane z energią elektryczną, tak samo jak w stacjonarnych biurach obsługi. Dla mieszkańców Gostynia, Śremu, Środy Wielkopolskiej, Wągrowca i Rawicza będzie to najwygodniejszy sposób na załatwianie swoich bieżących spraw, bez konieczności dojazdu do oddalonych z ich perspektywy biur obsługi.

Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, mobilne biuro działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa. Wewnątrz może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. Obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska, a klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość od pozostałych osób.

Na wizytę w mobilnym Biurze Obsługi Klienta warto umówić się wcześniej za pośrednictwem strony internetowej www.enea.pl. Klienci, którzy odwiedzą biuro bez wcześniejszego umówienia się będą obsługiwani w miarę dostępności stanowisk obsługowych i konsultantów.