Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności.

Coraz więcej klientów Enei korzysta z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

W ciągu ostatnich trzech miesięcy liczba kont założonych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wzrosła o 21%. Klienci Enei coraz chętniej realizują swoje sprawy związane z energią elektryczną poprzez eBOK-a – liczba spraw kierowanych poprzez ten kanał wzrosła w tym okresie o 46%.

Enea w trosce o zdrowie i  bezpieczeństwo swoich klientów przez ostatnie miesiące zachęcała do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu, w szczególności z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Gdy stacjonarne Biura Obsługi Klienta były zamknięte, liczba spraw realizowanych poprzez wszystkie zdalne kanały kontaktu wzrosła dziennie o 73%. Po otwarciu w połowie maja Biur Obsługi Klienta zainteresowanie klientów zdalnymi formami kontaktu z Eneą utrzymuje się nadal na wysokim poziomie. Oznacza to, że klienci Enei docenili korzyści płynące z szybkiej i wygodnej formy zdalnego  kontaktu z Eneą, w tym m.in. z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest bowiem możliwe 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez konieczności wychodzenia z domu. W czasie stanu epidemii klienci zdecydowanie częściej wybierają także e-fakturę, którą mogą pobrać zaraz po wystawieniu.

Naszym celem jest zapewnienie klientom Enei wysokiej jakości obsługi oraz bezpieczeństwa i wygody korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu. Mimo otwarcia stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Oznacza to, że nasi klienci częściej i chętnie wybierają tę szybką, nowoczesną i prostą formę kontaktu jaką jest eBOK. Stajemy się tym samym społeczeństwem cyfrowym: więcej naszych klientów korzysta z e-faktury oraz realizuje płatności online w eBOK-u – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych. – Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i tak duże zainteresowanie Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta, stale doskonalimy się by zdalny kontakt z Eneą był jeszcze prostszy i szybszy – dodał Piotr Adamczak.  

Od początku tego roku klienci Enei coraz chętniej płacą także za energię elektryczną szybkimi płatnościami online w eBOK-u. To wygodna i szybka forma płatności za e-fakturę.

W celu założenia konta eBOK wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji.