Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz na podstronie Polityka Prywatności.

Enea otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta

Już w najbliższy poniedziałek, 18 maja Enea otworzy wszystkie 32 Biura Obsługi Klienta (BOK-i). W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników obecnie obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zarezerwują swoją wizytę na stronie internetowej www.enea.pl lub umówią się poprzez infolinię Enei. Spółka cały czas zachęca, by korzystać ze zdalnych kanałów kontaktu, takich jak: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK), czat, e-mail kontakt@enea.pl czy infolinia.

Wszystkie Biura Obsługi Klienta Enei zostały wyposażone w środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Zainstalowane zostały specjalne przezroczyste elementy przy stanowiskach obsługowych oddzielające klienta od pracownika, których zadaniem jest zapewnienie bezpiecznych warunków. Dodatkowo pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice, a stanowiska pracy będą co godzinę dezynfekowane. Do dyspozycji klientów i pracowników będą także płyny do dezynfekcji rąk.

Ze względów bezpieczeństwa, w sytuacji trwającej pandemii, do BOK-ów Enei przyjmowani będą tylko klienci, którzy wcześniej na taką wizytę umówili się za pośrednictwem formularza na stronie www.enea.pl, do której to formy rezerwacji spółka zachęca, lub telefonicznie poprzez infolinię 611 111 111. W trosce o bezpieczeństwo Enea prosi klientów by przychodzili pojedynczo. Biura Obsługi Klienta czynne będą od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00, natomiast te znajdujące się w galeriach handlowych – w godzinach ich pracy.

W stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta będą realizowane tylko sprawy związane z umowami, ofertami i sprawami technicznymi. Szybsze zrealizowanie sprawy możliwe będzie, gdy klient będzie posiadać, jeśli to możliwe, już wcześniej wypełnione potrzebne wnioski. Gotowe do wydruku dokumenty można znaleźć na stronie Enei. Warto również wcześniej sprawdzić, czy danej sprawy nie uda się załatwić zdalnymi kanałami kontaktu z Eneą. To proste i szybkie rozwiązanie, które nie wymaga wychodzenia z domu. W czasie, kiedy BOK-i były zamknięte, Enea zdalnie pomogła ponad trzystu tysiącom klientów. Przez ten czas zawierano umowy, przepisywano liczniki i udzielano informacji w wielu innych sprawach związanych z energią elektryczną.

Enea nadal zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną lub paliwem gazowym. Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także faktury, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane, zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować czy przesłać obraz podpisanej umowy lub umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną. W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Enea przygotowała krótki film z instrukcją jak zarejestrować się i pierwszy raz zalogować do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. To część serii krótkich materiałów wideo dotyczących obsługi e-BOK-a Enei:

Odc. 1: Rejestracja do systemu e-BOK oraz pierwsze logowanie

Odc. 2: Logowanie do serwisu e-BOK oraz najważniejsze funkcjonalności