Nowoczesne Biuro Obsługi Klienta Enei w Gnieźnie w nowej lokalizacji
Od piątku, 27 września Enea zaprasza klientów z Gniezna i okolic do biura obsługi przy ul. Żwirki i Wigury 7. Placówka w nowej lokalizacji zastąpi dotychczasowe biuro przy ul. Wschodniej 49/51. BOK został nowocześnie urządzony, by zapewnić odwiedzającym sprawną i przyjazną obsługę.
Do dyspozycji mieszkańców Gniezna i okolic Enea przygotowała sześć stanowisk obsługi klienta, w tym jedno dla spraw związanych z dystrybucją, np. przyłączeniami. W nowym Biurze Obsługi Klienta stanowiska obsługi zapewniają komfortowe warunki, oddzielone są między sobą dźwiękochłonnymi przegrodami. Obsługę klientów usprawnia także system kolejkowy. Podpisywanie umów i archiwizację dokumentów w formie cyfrowej w BOK w Gnieźnie przyśpiesza również elektroniczny długopis. W Biurze jest też przygotowane miejsce do wypełniania wniosków i przygotowywania przez klientów dokumentów oraz stanowisko do ładowania telefonów. Specjalnie dla odwiedzających Biuro rodziców z dziećmi Enea przygotowała kącik zabaw dla najmłodszych. Odwiedzający placówkę Enei mają również możliwość skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi.
– Chcemy spełniać oczekiwania naszych klientów i dlatego dostosowujemy nasze Biura Obsługi Klientów do jak najwyższych standardów. Tradycyjne placówki są dla nas ważnym miejscem spotkania z klientem, dlatego dbamy o to, by nasze obiekty były nowoczesne. Chcemy by czas spędzony w naszych BOK-ach był jak najbardziej komfortowy – powiedział Dariusz Szymczak, wiceprezes Enei Centrum ds. obsługi klienta.
Dla mieszkańców Gniezna największym udogodnieniem jest zmiana lokalizacji biura – BOK został przeniesiony z obrzeży miasta do samego centrum. Nowe Biuro Obsługi Klienta mieści się teraz przy ul. Żwirki i Wigury 7, która łączy część osiedlową pierwszej stolicy Polski z historyczną częścią miasta. Dla mieszkańców dużym ułatwieniem będzie więc bardzo dobrze skomunikowana lokalizacja oraz znajdujący się zaraz obok Biura duży parking. BOK w Gnieźnie, wzorem wszystkich pozostałych Biur Obsługi Klienta Enei, jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Z okazji otwarcia, 27 września Enea przygotowała także drobne niespodzianki dla klientów odwiedzających tego dnia BOK.
Od dłuższego już czasu osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić kontakt z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl. Sprawy związane z energią elektryczną można również zrealizować bez wychodzenia z domu poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta: www.eBOK.enea.pl.
Podziel się na: