Enea w trosce o Klientów, którzy stracili sprzedawcę prądu
Enea, pełniąc funkcję tzw. sprzedawcy rezerwowego, gwarantuje Klientom poszkodowanym przez nieprofesjonalnych sprzedawców energii elektrycznej zachowanie ciągłości dostaw prądu. Firma zachęca przy tym Klientów biznesowych i indywidualnych do kontaktu z Eneą w celu podpisania nowej umowy na możliwie najkorzystniejszych warunkach.
Na rynku energii elektrycznej obserwowany jest dynamiczny przyrost umów rezerwowych w porównaniu do ubiegłych lat. Wzrost liczby tego typu umów jest związany z zaprzestaniem świadczenia usług sprzedaży energii elektrycznej przez niektóre firmy. Powyższe okoliczności wskazują jak bardzo ważne jest posiadanie umów z rzetelnym i wiarygodnym sprzedawcą, jakim jest m.in. Enea S.A.
Taryfa sprzedawcy rezerwowego jest z założenia rozwiązaniem przejściowym. Enea posiada w swojej ofercie atrakcyjne rozwiązania zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
– Klientów biznesowych, którzy nagle zostali bez sprzedawcy energii elektrycznej i stoją w obliczu konieczności zakupu energii w cenie wyższej, niż uzgodniona z dotychczasowym sprzedawcą, zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi przedstawicielami w celu zawarcia nowej umowy na warunkach rynkowych – powiedział Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
Enea zachęca Klientów do kontaktu z firmą w celu dopasowania oferty do swoich potrzeb. Również Klienci z gospodarstw domowych mogą skorzystać z szerokiej gamy atrakcyjnych produktów Enei lub w przypadku przejścia na umowę kompleksową (dystrybucja i sprzedaż), również z zakupu energii po cenach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w taryfie dla gospodarstw domowych, tzw. taryfie G.
– Enea w szczególny i odpowiedzialny sposób podchodzi do taryfy rezerwowej skierowanej dla gospodarstw domowych, dlatego zaproponowane w niej przez Eneę warunki nie będą stanowiły istotnego, dodatkowego obciążenia. Jednocześnie, dla zapewnienia oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią 611 111 111, wejścia na naszą stronę internetową www.enea.pl lub odwiedzenia naszych Biur Obsługi Klienta – powiedział Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
Podziel się na: