BOK w Wolsztynie zamknięty z powodu awarii zasilania
Z powodu awarii zasilania wywołanej przez orkan Ksawery, nie działa Biuro Obsługi Klienta w Wolsztynie. Na czas niedostępności Biura został uruchomiony tymczasowy punkt przyjmowania wniosków w Rejonie Dystrybucji Wolsztyn (obok Biura Obsługi Klienta, przy ul. Przemysłowej 3).
Do czasu przywrócenia zasilania punkt przy ul. Przemysłowej będzie przyjmował tylko wnioski, oświadczenia o zawarciu umowy, wyjaśniał faktury i udzielał informacji o procedurach. W przypadku konieczności realizacji innych spraw zapraszamy do BOK w Nowej Soli (ul. Piłsudskiego 73).
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że pracujemy nad jak najszybszym otwarciem BOK w Wolsztynie.
Zapraszamy do kontaktu z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl. Swoje sprawy można załatwiać również bez wychodzenia z domu, w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, na stronie www.ebok.enea.pl.
Podziel się na: