Od poniedziałku 2 października Enea zaprasza Klientów ze Szczecina do biura obsługi w strefie handlowej przy ul. Struga 15. Placówka w nowej lokalizacji zastąpi dotychczasowe biuro przy ul. Eskadrowej. Z kolei Klienci z Wrześni i okolic będą obsługiwani w zmodernizowanym wnętrzu Biura Obsługi Klientów przy ul. Witkowskiej 5. Obie placówki zostały nowocześnie urządzone, by zapewnić odwiedzającym sprawną obsługę i przyjazne warunki oczekiwania.

Biuro w Szczecinie znajduje się w popularnej strefie handlowej w prawobrzeżnej części miasta, w pasażu EKKO, obok salonu samochodowego Toyoty. Taka lokalizacja daje możliwość załatwiania spraw w Enei przy okazji innych, codziennych zakupów. Przeniesienie obsługi w nowe miejsce jest udogodnieniem dla Klientów, ulica Struga jest bowiem dobrze skomunikowana.

Wrzesińskie biuro zostało powiększone i zmodernizowane. Oba miejsca charakteryzują się nowoczesną aranżacją wnętrza. Na dużej powierzchni w Szczecinie i Wrześni zaplanowano strefę obsługi z pięcioma stanowiskami, specjalne miejsca do wypełniania wniosków i przygotowywania dokumentów, komfortową część dla oczekujących, stanowisko do ładowania telefonów komórkowych. Obsługę usprawni zainstalowany system kolejkowy.

– Dążymy do tego, żeby nasze Biura Obsługi Klientów były zlokalizowane w dogodnych miejscach. Tradycyjne placówki są dla nas ważnym miejscem spotkania z Klientem, dlatego dbamy o to, by były coraz bardziej komfortowe i nowoczesne – mówi Łukasz Pawłowski, wiceprezes Enei Centrum ds. obsługi klientów. – Jednocześnie rozwijamy zdalne kanały kontaktu: infolinię, czat z konsultantem i elektroniczne biuro obsługi klientów (eBOK). Otwieramy również placówki w centrach handlowych. Wszystko po to, aby ułatwiać Klientom załatwienie spraw związanych ze sprzedażą energii w dogodny dla siebie sposób – dodaje Pawłowski.

Biura obsługi są czynne od poniedziałku do piątku. W poniedziałki i czwartki od 8.00 do 17.00, w pozostałe dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00. W Szczecinie, równocześnie z otwarciem biura przy ul. Struga 15, przestanie działać placówka przy ul. Eskadrowej 2. Mieszkańcy miasta mogą także załatwiać swoje sprawy w Biurze Obsługi Klienta przy al. Wojska Polskiego 74.

Z okazji otwarcia, na Klientów odwiedzających 2 października Eneę w nowo otwartym szczecińskim i wrzesińskim biurze, czekały specjalne dekoracje i niespodzianki.

Od dłuższego już czasu osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić kontakt z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl. Swoje sprawy można załatwiać również bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi www.eBOK.enea.pl.