W poniedziałek Enea uruchomiła drugie już Biuro Obsługi Klienta w centrum handlowym. BOK na I piętrze galerii Pestka przy Alejach Solidarności 47 w Poznaniu otwarte będzie siedem dni w tygodniu.

Do dyspozycji mieszkańców Poznania i okolic, Enea przygotowała 8 stanowisk obsługi Klienta, w tym jedno dla spraw związanych z dystrybucją, np. przyłączeniami. Klienci Enei mogą teraz załatwić wszystkie sprawy przy okazji zakupów lub innych codziennych obowiązków. Biuro w Pestce czynne jest bowiem od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 do 21.00 oraz w niedzielę między godz. 10.00 i 20.00. W nowym Biurze Obsługi Klienta stanowiska obsługi zapewniają komfortowe warunki, oddzielone są między sobą dźwiękochłonnymi przegrodami zapewniającymi dyskrecję. Obsługę Klientów usprawnia także system kolejkowy. W biurze jest też przygotowane miejsce do wypełniania wniosków i przygotowywania dokumentów przez Klientów oraz stanowisko do ładowania telefonów.

- Trzecie Biuro Obsługi Klienta na terenie Poznania zwiększy naszą dostępność dla Klientów i usprawni obsługę w poznańskich placówkach. Dzięki zaangażowaniu zespołu projektowego nowy BOK uruchomiliśmy w zaledwie dwa miesiące – powiedziała Katarzyna Wyzujak, Dyrektor Pionu Obsługi Klientów w Enei Centrum.

Z okazji  otwarcia, 24 kwietnia Enea przygotowała także specjalne dekoracje i niespodzianki dla Klientów odwiedzających BOK w tym dniu.

To już trzecie Biuro Obsługi Klienta Enei w Poznaniu. Pozostałe dwa mieszczą się przy ul. Polnej 60 oraz w Galerii Malta przy ul. Maltańskiej 1.

Od dłuższego już czasu osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić kontakt z naszymi Pracownikami za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz poprzez elektroniczne biuro obsługi www.eBOK.enea.pl.