Enea otworzyła w Zielonej Górze nowe Biuro Obsługi Klienta (BOK). Nowoczesna sala z 7 stanowiskami oferuje komfortowe warunki i sprawną obsługę.

Nowe Biuro Obsługi Klienta mieści się w dawnym salonie samochodowym przy ulicy Prostej 15. Budynek już wcześniej był własnością Enei i był wynajmowany dealerowi samochodowemu. BOK tymczasem mieścił się w budynku obok. Obiekt po modernizacji jest nowoczesny i zapewnia komfortowe warunki obsługi Klientów z Zielonej Góry i okolic.

– Udostępniliśmy naszym Klientom przestronną i nowoczesną salę, w której obsłużą ich wykwalifikowani pracownicy. Powierzchnię biura zwiększyliśmy ponad dwukrotnie, a to daje jeszcze bardziej komfortowe warunki indywidualnej rozmowy Klienta z naszym doradcą – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

Do dyspozycji mieszkańców Zielonej Góry i okolic, Enea przygotowała siedem stanowisk obsługi Klienta, w tym jedno dla spraw związanych z dystrybucją, np. przyłączeniami. Nowoczesne biuro zostało  zaprojektowane przez architektów z firmy Front Architects z Poznania, którzy wdrażają jednolitą koncepcje wizualną Enei we wszystkich modernizowanych Biurach Obsługi Klienta. Stanowiska obsługi są wygodne, oddzielone między sobą dźwiękochłonnymi przegrodami zapewniającymi dyskrecję. Obsługę Klientów usprawni wprowadzony system kolejkowy. Biuro jest wyposażone m.in. w miejsce do wypełniania wniosków i przygotowywania dokumentów przez Klientów, stanowisko do ładowania telefonów i kącik zabaw dla dzieci. Obiekt zapewnia także Klientom darmowy dostęp do WiFi i stanowisko z 5 tabletami, dzięki którym mogą oni odwiedzić stronę www.enea.pl i eBOK.

W pierwszym dniu pracy na Klientów odwiedzających zielonogórską placówkę czekały okolicznościowe dekoracje i hostessy z drobnym poczęstunkiem.

Zielonogórski BOK będzie czynny w poniedziałki i czwartki od godz. 8 do godz. 17, w pozostałe dni robocze od godz. 8 do godz. 16.

Poza biurem w Zielonej Górze, Enea w ostatnich miesiącach całkowicie zmodernizowała BOK-i m.in. w Szamotułach, Żarach i Pile. Placówki są podobnie urządzone i zapewniają ten sam, wysoki standard i komfort obsługi.

Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Większość standardowych spraw można załatwić za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz poprzez elektroniczne biuro obsługi www.eBOK.enea.pl.