teaser.jpg
Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne

Już kilka tysięcy Klientów korzysta z eBOK-a Enei

Od kilku miesięcy na obszarze szczecińskim i bydgoskim działa elektroniczne biuro obsługi Enei. Dzięki niemu, po zalogowaniu się na stronie ebok.enea.pl, Klienci załatwiają swoje sprawy on-line, wygodnie bez wychodzenia z domu.

Mieszkańcy obszaru szczecińskiego i bydgoskiego chętnie korzystają z zaproponowanych przez Eneę nowości w obsłudze Klienta. Firma od kilku miesięcy przeprowadza szereg zmian, których celem jest istotna poprawa jakości obsługi Klienta. Zmiany przeprowadzane są etapami, na kolejnych obszarach działania Enei. Ostatnim będzie obszar gorzowski. W trakcie prac, ze względów technologicznych, pojawią się przejściowe ograniczenia w dostępie do danych Klientów i niektórych usług w aplikacji eBOK oraz przesunięcia w terminie wysyłki faktur. Te niewielkie utrudnienia potrwają do 20 stycznia.  

Od marca Enea udostępni elektroniczne biuro obsługi wszystkim Klientom. Za jego pośrednictwem będzie można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych, składać reklamacje czy zapytania w każdej innej sprawie.

Powiązane informacje