Zmiany w obsłudze Klienta na obszarze gorzowskim
Nowoczesna strona www, internetowe biuro obsługi i eFaktura – to tylko niektóre nowości, jakie przygotowała dla swoich Klientów Enea. Firma całkowicie odmienia sposób korzystania z jej usług. Podpowiadamy, jak odnaleźć się w wirze tych zmian.
Faktury z nowym numerem konta bankowego
Nad wprowadzeniem nowego systemu informatycznego i nowoczesnych narzędzi obsługi Klienta firma pracowała przez kilkanaście ostatnich miesięcy. Najważniejsza zmiana dotyczy faktur, na których pojawi się nowy numer konta bankowego do wpłat należności za energię. Każdy Klient, wraz z pierwszą fakturą wygenerowaną przez system otrzyma informację o nowym numerze rachunku. W razie jakichkolwiek wątpliwości, autentyczność swojej faktury będzie można sprawdzić na stronie internetowej www.enea.pl lub pod numerem infolinii 611 111 111.
Na obszarze gorzowskim nowy numer konta składa się z następującego ciągu cyfr:
AA 1240 6960 0166 DDDD DDDD DDDD
AA - cyfry kontrolne losowo nadawane przez bank;
DDDD… - cyfry zawierające indywidualne dane identyfikujące Klienta, pierwsze osiem cyfr to numer kontrahenta, który znajduje się w lewym górnym rogu pod numerem faktury;
O wzorach nowych numerów kont Enea będzie informować również za pośrednictwem lokalnych mediów i internetu.
- By osiągnąć cel, który sobie postawiliśmy, przeprowadzamy w firmie w jednym czasie szereg zmian. To m.in. zmiany organizacyjne, w obszarze informatycznym, dotyczące wysyłki faktur i nowych numerów indywidualnych kont klienckich, nowe kanały kontaktu z nami – wyjaśnia Krzysztof Dzierwa, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klientów spółki Enea Centrum. – Ich wdrożenie istotnie poprawi jakość obsługi Klienta - dodaje.
Nowością będzie możliwość opłacania rachunków od Enei bez prowizji we wszystkich oddziałach Banku Pekao SA (Klienci indywidualni oraz mały biznes) i PKO BP (Klienci biznesowi).
Podniesienie jakości i unowocześnienie obsługi Klienta jest dla Enei priorytetem. Od marca większość spraw będzie można załatwić przez internet, bez konieczności wizyty w Biurze Obsługi Klienta. Firma przygotowała także bogatą, konkurencyjną ofertę produktową.
Wprowadzenie nowego systemu informatycznego, ze względów technologicznych, może spowodować krótkie, przejściowe ograniczenia w dostępie do danych Klientów oraz przesunięcia w terminie wysyłki faktur.
- Wszystkich Państwa, którzy płacą rachunki za prąd, prosimy w najbliższym czasie o szczególną cierpliwość – mówi prezes Krzysztof Dzierwa. – Pierwsze faktury z nowym numerem konta mogą docierać w innym, późniejszym niż dotąd terminie. Nie będzie to miało jednak wpływu na skrócenie terminu dokonania opłaty za energię. Nadal wszyscy nasi Klienci będą mieli tyle samo czasu na opłacenie rachunku – dodaje Dzierwa.
Enea rozwija i unowocześnia obsługę Klienta
Pierwszym krokiem w kierunku nowoczesnej obsługi Klientów jest strona internetowa firmy. W prosty, intuicyjny sposób pozwala znaleźć niezbędne informacje, a także zapoznać się z ofertą Enei. Po wdrożeniu nowego systemu informatycznego do obsługi Klientów, od marca 2016 r. Enea udostępni Klientom z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic elektroniczne biuro obsługi (eBOK). Za jego pośrednictwem będzie można m.in. sprawdzić online saldo, kupić kody do liczników przedpłatowych, zamówić e-fakturę i załatwić większość spraw nie ruszając się z domu.
Zmieniliśmy również nasze Biura Obsługi Klientów. Już teraz, czynne są dłużej dwa razy w tygodniu. W poniedziałki i czwartki zapraszamy w godzinach 8.00 – 17.00. W pozostałe dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00. Jednak wizyta w naszych biurach, w wielu przypadkach, nie będzie potrzebna, bo większość spraw będzie można załatwić zdalnie.
- Chcemy dbać o świat naszego Klienta i zapewnić mu maksymalny komfort. To jest nasz cel nadrzędny i główna przyczyna wszystkich tych zmian. Już wkrótce każdy Klient będzie mógł załatwić każdą sprawę w Enei nie wychodząc z domu. Wystarczy mu komputer z dostępem do internetu – tłumaczy Dzierwa.
Enea to jeden z liderów polskiego rynku energetycznego. Należy do grona największych polskich przedsiębiorstw i najsilniejszych marek. Jest cieszącym się zaufaniem Klientów sprzedawcą, dystrybutorem i producentem energii. Sprzedaje prawie 13 proc., a produkuje prawie 9 proc. energii wykorzystywanej w Polsce. Dba o bezpieczeństwo dostaw prądu do mieszkańców północno-zachodniej części kraju. Ma prawie 2,5 mln Klientów, którym oferuje korzystne, dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań produkty.
Podziel się na: