Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne

Biura Enei w Opalenicy, Międzyzdrojach, Żninie, Wałczu oraz Chodzieży czynne do końca lutego

Enea wstrzymała do końca lutego decyzję o rezygnacji z pięciu lokalizacji biur obsługi Klienta. Punkty w Opalenicy, Międzyzdrojach, Żninie, Wałczu oraz Chodzieży będą działały do końca lutego 2016 r.

Decyzja ma związek z trwającymi pracami dotyczącymi uruchomienia nowego elektronicznego Biura Obsługi Klientów Enei (aplikacja eBOK) dla rejonu Poznania i Zielonej Góry.

- Zawsze oferujemy naszym Klientom kompletne rozwiązania – tak jest też z eBOK-iem, który działa już w rejonie Szczecina i Bydgoszczy. Aby zaoferować taką samą jakość obsługi eBOK w rejonie Poznania i Zielonej Góry musimy zmienić termin jego uruchomienia z początku roku 2016 na marzec. Klientów, którzy już w styczniu chcieli skorzystać z eBOK przepraszam za zmianę – powiedział Krzysztof Dzierwa, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klientów spółki Enea Centrum.

eBOK jest platformą internetową, za pośrednictwem której już wkrótce wszyscy Klienci Enei łatwo i wygodnie będą mogli załatwić sprawy związane z prądem i usługami firmy. eBOK umożliwi m.in. sprawdzenie stanu faktury, salda i terminu płatności. Za pośrednictwem internetu będzie można również opłacić rachunki oraz kontaktować się z firmą. Wszystko to z poziomu własnego komputera, tabletu czy smartfonu, bez konieczności wychodzenia z domu.

Wprowadzenie nowych możliwości kontaktu z Eneą jest częścią dużego projektu zmian, który realizuje firma. Jego celem jest istotna poprawa jakości obsługi Klienta. Żeby ten cel osiągnąć, Enea musiała w tym samym czasie m.in. zmienić systemy informatyczne i bezpiecznie przenieść dane 2,5 miliona osób i przedsiębiorstw. Dla zminimalizowania utrudnień, zmiany wdrażane są etapami w każdym z pięciu regionów, w których Enea ma najwięcej Klientów.

- Właśnie kończymy przenoszenie danych ponad 2 milionów Klientów ze starych systemów informatycznych do nowego. To powoduje naturalne w takim momencie utrudnienia – stąd zmiana terminu uruchomienia eBOK w rejonie Poznania i Zielonej Góry – wyjaśnił Krzysztof Dzierwa.

Zgodnie z wcześniejszymi planami, na początku stycznia Enea rozpocznie ostatni etap zmian, czyli przeniesienie do nowego systemu informatycznego danych ponad 200 tysięcy Klientów z rejonu Gorzowa Wielkopolskiego. Oznacza to, że także ta grupa Klientów będzie mogła korzystać z aplikacji internetowej eBOK już w marcu.

Powiązane informacje