teaser.jpg
Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne

Wystartowało elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla obszaru szczecińskiego

Od 1 lipca Klienci Enei z obszaru szczecińskiego będą mogli załatwić większość spraw przez internet. Firma uruchamia elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).

eBOK jest platformą internetową, za jej pośrednictwem Klienci w łatwy i szybki sposób mogą kontaktować się z firmą. Narzędzie przeznaczone jest dla wszystkich chętnych Klientów: zarówno gospodarstw domowych, jaki i firm.

- To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. eBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku – wyjaśnia Michał Gramatyka, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klienta spółki Enea Centrum.

Po zalogowaniu się w eBOK-u będzie można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych, składać reklamacje czy zapytania w każdej innej sprawie. - Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu – dodaje Gramatyka. Z nowych funkcjonalności Klienci ze Szczecina i okolic będą korzystać jako pierwsi.