Od 1 lipca zmieniamy godziny działania wszystkich Biur Obsługi Klienta Enei. Zapraszamy w nowym, dogodnym dla Klientów czasie. W poniedziałki i czwartki przedłużamy czas pracy do 17.00, w pozostałe dni robocze nasze biura będą czynne od 8.00 do 16.00.

Chcemy, by nasze biura, w których codziennie obsługujemy tysiące osób, były funkcjonalne i komfortowe. Dlatego też, m.in. dostosowujemy czas naszej pracy do potrzeb, które zgłaszają nam Klienci. Dogodniejsze godziny działania BOK-ów ułatwią bezpośredni kontakt z nami i podniosą jakość obsługi, dostosowując ją do rynkowych standardów.

– Specjalnie dla naszych Klientów przedłużamy czas pracy, w poniedziałki i czwartki pracujemy od 8.00 do 17.00 -– wyjaśnia Michał Gramatyka, prezes Enei Centrum. - Pracujemy również nad uruchomieniem elektronicznej platformy do obsługi Klientów, po to, by wiele spraw można było załatwiać bez wychodzenia z domu, za pomocą komputera czy smartfona – dodaje.  

To jednak nie jest jedyna zmiana dotycząca Biur Obsługi Klienta. W wybranych lokalizacjach planujemy wprowadzenie nowoczesnej i jednolitej aranżacji wnętrz, systemów kolejkowych oraz stanowisk dostosowanych do liczby odwiedzających. Reorganizacja wiązać się będzie z koniecznością przeprowadzenia remontu. Pierwsze rozpoczną się 13 lipca w Biurach w Poznaniu (ul. Polna 60), Bydgoszczy (ul. Warmińskiego 6) i Gorzowie Wielkopolskim (ul. Walczaka 31). Na czas remontu poznańskie Biuro zostanie zamknięte. Klientów zapraszamy do placówki przy ul. Panny Marii 2 (niedaleko Katedry). Biura w Bydgoszczy i Gorzowie będą pracować normalnie. Za wszelkie niedogodności i utrudnienia przepraszamy.