teaser.jpg

Enea dostarcza klientom błękitne paliwo

Gaz ziemny od Enea popłynął do pierwszych Klientów na początku października. Firma oferuje błękitne paliwo w formule dual-fuel czyli w połączeniu z energią elektryczną. Ma już umowy z kilkunastoma dużymi klientami. Nowa oferta skierowana jest do firm,
a już w przyszłym roku skorzystają z niej odbiorcy indywidualni.

Możliwość zakupu gazu wraz z energią elektryczną od Enei jest dostępna w całym kraju dla wszystkich Klientów podłączonych do sieci dystrybucyjnej Operatora PSG Sp. z o.o. Warunki dostaw i parametry techniczne gazu są takie same, jak te gwarantowane przez tradycyjnego dostawcy tego paliwa. Enea pozyskuje gaz oferowany na Towarowej Giełdzie Energii, co pozwala uzyskać konkurencyjne ceny, ale również gwarantuje pełne bezpieczeństwo dostaw.

- Wprowadzenie tego produktu na rynek odbyło się zgodnie z planem, ale zainteresowanie tym, co proponujemy przekroczyło nasze oczekiwania. Wykorzystujemy wieloletnie doświadczenia z rynku energii i uzupełniamy w ten sposób portfel konkurencyjnych produktów. Będziemy konsekwentnie rozwijali naszą ofertę, zgodnie z oczekiwaniami Klientów podkreśla Grzegorz Kinelski Wiceprezes Enei ds. Handlowych.

Oferta łącząca sprzedaż błękitnego paliwa i energii elektrycznej jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany rynkowe i zapotrzebowanie Klientów, którzy oczekują niższych niż dotychczas cen gazu, ale też kompleksowej obsługi wyspecjalizowanych doradców zarówno w zakresie energii elektrycznej, jak i gazu ziemnego. Enea przygotowywała się do wprowadzenia nowego produktu od dłuższego czasu. Już w zeszłym roku otrzymała koncesję na obrót paliwami gazowymi, a tej jesieni sfinalizowała prace nad ofertą. Jej atutem jest nie tylko kompleksowość, ale również elastyczność
w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb Klientów.

Gaz od Enei kupują m.in. tak znane firmy, jak producent artykułów higienicznych VELVET Care, przedstawiciel branży odlewniczej Victaulic Polska, wytwórca wysokojakościowej żywności Spółdzielcza Agrofirma Witkowo, producent wyrobów czekoladowych Terravita czy potentat na rynku kawy i herbaty Mokate. 

- Oferta Enei wpisuje się w nasze podejście do biznesu - z punktu widzenia efektywności i zarządzania kosztami. Otrzymujemy więcej korzyści przy niższych kosztach – mówi Teresa Mokrysz, właścicielka grupy firm Mokate.

Zainteresowanie klientów produktem dual-fuel wynika nie tylko z korzyści, jakie zapewnia nowa oferta, ale również z dotychczasowych pozytywnych doświadczeń ze współpracy z Eneą na rynku energii. Grupa Enea to jeden z liderów polskiego rynku energetycznego. Należy do grona największych polskich przedsiębiorstw i najsilniejszych marek. Integruje obszary wytwarzania, dystrybucji i sprzedaży energii. Jest także obecna m.in. na rynku ciepła i usług elektroenergetycznych.