teaser.jpg

„Ulepszasz - wygrywasz” – startuje nowa kampania Enei

Rok energii za darmo do wygrania w loterii, pomoc fachowca i tańsze zakupy sprzętu do domu – to główne benefity, które Enea rozpoczęła promować w ogólnopolskiej kampanii produktowej skierowanej do Klientów indywidualnych – „Ulepszasz - wygrywasz”.

Nowa kampania Enei ruszyła 19 września i skupia się na potrzebach Klientów, którzy oczekują stałych cen prądu, oszczędności i dodatkowych korzyści płynących z zakupu energii elektrycznej. Spółka zachęca do skorzystania z oferty produktowej „ENERGIA+ Fachowiec” oraz ze „Strefy Zakupów Enei”. Jednocześnie ogłosiła loterię, w której można wygrać rok energii elektrycznej za darmo.

Pierwszy z promowanych produktów zapewnia stałą cenę prądu i usługę profesjonalnego elektryka w pakiecie. Z kolei specjalna strefa zakupów daje Klientom Enei korzystne rabaty przy zakupach produktów do domu na stronie www.strefa.enea.pl. Można tam kupić wyposażenie kuchni, łazienki czy warsztatu, nawet do 30 proc. taniej.

W jesiennej kampanii „Ulepszasz – wygrywasz” pokazujemy naszym Klientom, że mogą mieć jeszcze lepszą umowę, która przyniesie im jeszcze więcej korzyści – zaznacza Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych. – Klienci, poza stałą ceną prądu, będą mogli skorzystać z pomocy profesjonalnych fachowców, jednocześnie oszczędzając na zakupach w naszej strefie – tłumaczy.

Klienci Enei podpisujący umowę sprzedaży energii elektrycznej na promowanych produktach mogą dodatkowo wziąć udział w specjalnej loterii. Pięćdziesięciu z nich wygra rok korzystania z prądu za darmo, czyli kwotę 1500 zł. Umowę można podpisać w jednym z Biur Obsługi Klienta, przez infolinię lub na stronie firmy. Więcej informacji na www.enea.pl/rok-energii-za-darmo.

Kampania potrwa do 19 grudnia 2016 r. Poza głównymi stacjami telewizyjnymi, obejmie internet, radio, prasę i nośniki zewnętrzne. Dodatkowym wsparciem kampanii będzie sprzedaż premiowa – Klienci, którzy zakupią produkt „ENERGIA+ Fachowiec” otrzymają prezent w postaci bawełnianej torby na zakupy.